onsdag 21 mars 2012

Karantän?

Borde vi isolera oss en månad? Gå i karantän? Ha hemundervisning för Julia? Magnus hemma från jobbet? Inte tillåta att någon sticker in näsan här? Hur sjuttan ska vi komma ur denna onda cirkel? Vi har ju varit krassliga i veckor här och senaste gång som bacillerna tog oss var det en period på 3 månader innan vi alla var friska. Helt otroligt! Och nu kommer våren = min och Julias imunförsvar blir NOLL .. ja, Julia har ju inget iaf pga alla starka mediciner hon måste ta för sin reuma .. JOBBIGT!

Nåja, dagen har jag tillbringat i sängen .. och kollat Friends .. vad annat kan man göra? Så fort jag är uppe en liten stund så skriker kroppen GÅ OCH LÄGG DIG! Simmo* har tagit hand om trollen och kommer att göra det resten av veckan. Skönt att det finns personer som kan ställa upp då det krisar.

Julia var riktigt happy då hon kom hem från skolan idag. Imorgon är det innebandy i skolan och hon skulle tydligen få läsa upp resultat i högtalarna = stolt tjej som ska få snacka i mikrofon.☺

Nu ska jag återgå till mina FRIENDS. Tempen visar 38,2 .. hoppas man kan vara under 38 imorgon.

*fammo

2 kommentarer:

Mango sa...

Blev ju fin den här nya bloggen också :)

Hoppas du har möjlighet att ladda upp så många bilder som du vill i fortsättningen ;)

Piisa sa...

MUSHON me bilder :D