tisdag 27 mars 2012

Monday on the road ..

Måndagen började med en dusch kl.6. Efter att man vaknat och fått trollen iväg till Nyby och Julia till skolan så styrde jag själv kosan till VCS för undersökning. Det var snabbt avklarat och eftersom jag fått låna Simmos bil tog jag en runda till biltvätten som tack för lånet.

Sen styrde jag vidare mot Närpes. Hade massor av papper att lämna in till försäkringsbolaget. Gör det helst öga mot öga när det gäller mediciner och recept för Julias reuma. Vill inte att något ska vara på oklart när det gäller den saken. Men guuuu så tråååkig väg det är...

Efter att ärendet var uträttat kiikade jag in på "Halpin" och fyndade kläder till små troll och stora troll ;) Julia blev så happy när hon fick en ny hoppare.




Nu har hela familjen Crocs. Trollen älskar färgglada skor ;)

Dessa kunde man ju inte motstå ;) Julia bestämde att Agnes skulle få IOR och Fannie passar som NASSE. Ska bli roligt att se vad de själva tycker ☺

Snart är det dags för 2års kalas här också, så några puzzel blir väl bra :)
På måndag kväll var det igen dags för kursen i teckenspråk på Malakta. Har missat den nu två måndagar pga flunsan vi haft här i lyan. Även om jag hade en grym huvudvärk var det skoj att få träffa de andra på kursen och skratta lite.

1 kommentar:

Sofia sa...

Halpin e no na lite bra ställ he!