tisdag 27 mars 2012

Tisdag VCS

AGNES ♥

FANNIE ♥

Trollen fick spendera ännu en dag i Nyby och jag fick igen ta en tur till VCS. Hudpolikliniken stod på shemat. Har svåra problem med pollen och matallergier, alltså korsallergi. Så idag blev det besök hos läkare, pricktest och blodprov. Blev bestämt att jag får hyposensibilisering, så nu ska jag via lungpolikliniken som nästa. Och en dietist eftersom jag har så svårt att hitta mat som jag kan äta. Nu är det bara att hoppas på det bästa. Det kommer att ta tid, men om man faktiskt skulle slippa allergierna så är det värt det!
När jag kom hem var jag på ett uruselt humör. Hade planerat att få en hel del gjort här hemma men hade absolut ingen lust att göra någonting. Satt bara och surade för mig själv. Man blir väl lite deppad då man har migren var och varannan dag och sen då allergierna får tag i en så känns det som om loppet är kört. Bah!

Nåja, när Magnus och Julia kommit hem från jobb och skola fixade vi mat. Sen hämtade Magnus hem trollen och jag förberedde vällingen och tog en lång varm dusch. Efter det kändes det lite bättre. Sen fick trollen en på lite bättre humör också.

Nu är det dags att ta natt ..

Inga kommentarer: